Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bake bløtkake snart..lager det veeldig sjelden egentlig..og trenger forslag på fyll jeg kan ha i den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker å blande vaniljekrem og fløtekrem jeg da, og ha jordbær og banan mellom lagene:) Kjedelig, men den blir allitd spist. Pynter med jordbær og banan evt annet. Brukte kiwi før, men det var inntil eldstemann også bestemte seg for å like bløtkake og han tåler ikke kiwi...

Skrevet

Har jeg banan oppå blir den lagt på i siste liten, da den har en lei tendens til å bli brun så fort...

Skrevet

Jeg syns det beste i bløtekake er sviskepure blandet med vanlig pisket krem mellom lagene. Det høres kanskje litt sært ut, men det smaker nydelig!:)

Skrevet

pisket krem med bringebærsyltetøy og tynne skiver med banan!! Dette slår alltid ann!!

ellers, er det jo veldig godt med multekrem inni ;o)

Den blir sikkert god, uansett hva du bestemmer deg for!

Skrevet

jeg bruker å ha pisket krem med skogsbær i:)) det er det beste etter min mening:)) pynter med noe mørk sjokolade på toppen:))

Skrevet

Kjøp det rørte jordbærsyltetøyet du finner i frysedisken, det er kjempegodt å bruke i bløtkake..

Ha f.eks et lag med syltetøy og vaniljekrem og et lag med syltetøy og vanlig krem, enkelt og godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...