Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 skal bake bløtkake snart..lager det veeldig sjelden egentlig..og trenger forslag på fyll jeg kan ha i den??
Gjest Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Bruker å blande vaniljekrem og fløtekrem jeg da, og ha jordbær og banan mellom lagene:) Kjedelig, men den blir allitd spist. Pynter med jordbær og banan evt annet. Brukte kiwi før, men det var inntil eldstemann også bestemte seg for å like bløtkake og han tåler ikke kiwi...
Gjest Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Har jeg banan oppå blir den lagt på i siste liten, da den har en lei tendens til å bli brun så fort...
Maribella Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg syns det beste i bløtekake er sviskepure blandet med vanlig pisket krem mellom lagene. Det høres kanskje litt sært ut, men det smaker nydelig!
snaijka Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 pisket krem med bringebærsyltetøy og tynne skiver med banan!! Dette slår alltid ann!! ellers, er det jo veldig godt med multekrem inni ;o) Den blir sikkert god, uansett hva du bestemmer deg for!
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 jeg bruker å ha pisket krem med skogsbær i:)) det er det beste etter min mening:)) pynter med noe mørk sjokolade på toppen:))
Fire småtroll Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Kjøp det rørte jordbærsyltetøyet du finner i frysedisken, det er kjempegodt å bruke i bløtkake.. Ha f.eks et lag med syltetøy og vaniljekrem og et lag med syltetøy og vanlig krem, enkelt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå