Going strong Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Her er jeg,Grublende:D Her går det ikke bra,men ville ikke skremme folk her inne.Jeg var gravid med to,mistet først den ene.Var på to UL og så hjertet banke så fint på den andre lille spiren,men på sist UL på tirsdagen var det ikke liv der og jeg måtte ta piller for å sette det hele i gang.Så ingen baby i magen her enda:( Nå har jeg mistet to ganger på rad og gruer meg til neste positive graviditetstest.Vil ikke at det skal være sånn,det skal jo være en positiv greie:( Men livet må gå videre,vi gir ikke opp.Kan ikke sette meg ned å tenke og gruble over dette.. Fortell om deg:)Håper det fortsatt går bra med deg:)
maipiken Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 uff, dette var fælt å lese.. syns så utrolig synd i deg At det skal være så uretferdig da.. Skjønner godt at du gruer deg.. Jeg gleder meg til det er din tur å komme til 2.trimester. Håper det kommer til å gå bra med deg fremover.. tenker på deg.. Jeg føler meg heldig som har kommet til uke 10. Det går bra med meg. er bare sliten og trøtt, men ingen fysiske plager. Har ikke sagt det til noen endåg. Grugleder meg til å fortelle det.. Er litt deilig å ha en hemmelighet og.. ta vare på deg selv. håper du snart kan nyte et helt svangerskap.. det fortjener du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå