Bettybu Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Poden fant vesken min, og han undersøker den og ser etter "spennende" ting.. Han finner et bind, tar av ytterplasten, ..og forsvinner - på badet! Jeg går etter han, etter en liten stund.. Der står han med bukse/underbukse og har puttet bindet mellom bena.. For det "kan jo komme litt bærsj"... som han sier. Han drar opp underbuksa, men ser på meg med et sånt litt "fjollete/rart/dette er noe galt" blikk... Han ombestemmer seg og drar ned buksen, og skal ta av bindet, men det er jo bare det at han har "teipet" det fast... Da er jeg så flirfull at jeg bare må gå ut.... Sikkert først og siste gang han prøver bind, og teiper det fast til stomp & snabel!!! det er kanskje på tide å innføre "privat-tid på badet?? Hehe, poden er snart 4 år.. Har nok sett meg med bind, men ALDRI kommet med kommentar om det....
pandabjørn Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Her en dag når jeg satt på do så kom gutten min på 3 år inn, han gikk i skapet for å finne truseinnlegg så ga han meg et og pekte på trusa hvor den skulle sitte hehe..... de lærer for de små gutta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå