Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Gutten min er 10 mnd og krabber ikke. Han har ålt seg i laaang tid, 3 mnd iallefall, går rundt bordet og etter møbler, reiser seg fra sittende og opp og løper avgårde når han holder oss i hendene. Men denne krabbingen vil han tydligvis ikke skjønne. Han kan fint krabbe over ting, f eks beina vår og puter, men deretter er det rett ned på magen og åle seg avgårde. Jeg tror nok han bare kommer til å hoppe over denne krabbingen, men så sies det jo at deter så viktig for den motoriske utviklingen?? Noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg trodde lillegutt ville hoppe over krabbingen også, men begynte rett før han ble 10 mnd, så tok det ikke lang tid før han begynte å gå. Min venninnes datter begynte ikke å krabbe før hun var ett år. Ellers er det jo noen som faktisk hopper over krabbingen. Tror det går bra allikevel med utvilklingen senere.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Eldste min hverken krabbet eller ålte. Hun satt seg opp på rompen ganske tidlig, og akte seg heller rundt på den. Det gjore hun helt til hun lærte seg å gå. Hun er 2 år nå og ser ikke ut til å ha tatt skade av at hun hoppet over krabbingen:)
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 mange som er skjeve /stive i nakken (kiss) hopper over krabbingen pga det er ubehagelig for dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå