Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg og min kjære har vært sammen 7år, når vi hadde rundet 3år begynte vi på folkehøyskole. Etter 6mnd der ble det litt intenst å prøve å ha et privatliv med så mange (umodene) mennesker rundt oss, så det endte med at vi slo opp. Jeg datet et par andre, og det samme gjorde han etterhvert. Vi fant sammen igjen en uke etter skolen var slutt, han ringte meg å sa han savnet meg så utrolig mye, bestemte meg for å gi han en sjanse til. Vi kunne ikke hatt det bedre etter denne pausen i forholdet hvor begge fikk vokse litt Nå er det en venninnde fra folkehøyskolen som har lagt ut bilder på fra det skoleåret for 3.5år siden. Selvfølgelig er ett av de med han og jenta han hadde et forhold til i 2mnd som bodde på stedet vi gikk på skole. Hun var utrolig ekkel mot meg, ringte meg å skjelte meg ut pga bruddet til meg og min kjære (hvor slem jeg var mot han, og jeg måtte være en psyco kjærring osv). Han hadde selvfølgelig fortalt en del dritt om meg til henne, en sak har alltid to sider men hun kjeftet på meg etter å ha hørt hans. Hun forbød han om å snakke med meg, ga meg stygge drepende blikk når hun gikk forbi meg, og ikke minst spredde hun rykter om at jeg hoppet på alt og alle (med mine imponerende 3 sexpartnere i mitt liv ja). Jeg ga F den gangen, himlet med øynene å koste meg med gode venner, men kjenner det er sårende måten hun fikk han til å behandle meg på! Etterhvert skjønte han det heldigvis selv, hvordan hun manipulerte og styrte han. Jeg fant bloggen hennes på nettet, der sto det en haug med sladder om han som irriterte henne, hun hadde tenkt til å slå opp men ville ha en kjæreste som kunne hjelpe henne med ting osv. Hun skrev t.o.m om en fyr hun var utro med, hun fikk klamydia å smittet typen min. Tror dere ikke dama sa til typen min at det helt sikkert kom fra MEG, og at jeg helt sikkert hadde vært utro når vi var sammen (kunne aldri falt meg inn). Ja nok om henne... Han har hvertfall lært litt om hvor bra vi to har det sammen, respekt, tillit og åpenhet. Den tiden er langt forbi, så kunne ønske det bildet ikke fantes.. Særlig ikke på facebook.... Han har ikke facebook selv, så han vet ikke om bildet..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Det er ikke akseptabelt..Sendt henne en melding på facebook og spørr pent om hun kan fjerne det bilde... Noen tenker ikke igjennom hva de legger ut.Jeg har selv bedt andre fjerne bilder av meg.. Skulle ikke hvert nødvendig..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Det er faktisk ikke lov. Men mannen din bør få vite om bildet. Det er han som er avbildet, og derfor i hans interesse å få bildet fjerna. Få han til å få bildet fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå