Gå til innhold

noen som har erfaring med Geox sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de så god som de skal ha de til? står at de er vanntett er de det også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med Geox, tror ikke de er veldig vanntette, men har aldri opplevd at ungene er våte på føttene heller. Eldstemann her i huset, er en varm type og er dermed varm på føttene også, så Geox er et must for å slippe klamme joggesko-føtter;).

Skrevet

Poden min blir veldig klam på beina i geoxene sine. Synes ikke de er verd fullprisen nei, vi kjøpte spiderman geox til halv pris på Barnas hus, så da går det;)

Litt usikker på om de er vanntette....

Skrevet

Mini blir veldig fort klam på bena og her er Geox det eneste vi har prøvd som funker! Kommer ikke til å kjøpe noe annet igjen. Vi har aldri opplevd at han blir våt igjennom, men har sett at flere andre her inne har vært misfornøyde med akkurat det.

Skrevet

Veldig fornøyd med Geox, store her er også veldig klam i beina:)

Skrevet

Hadde Geox sist sommer. Gutten var klam eller våt på føttene hele tiden. Ikke opplevd det med noen andre sko. Kjøper det ikke igjen! Opplevde de ikke som vantette. Sure ble de også, da vi noen ganger glemte å ta ut såla for å tørke de....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo og jeg kjøpte oss hvert vårt par når vi skulle til Paris. De var jo så gode å gå i, pluss at de ikke ble klamme... (jeg var gravid, så avhenig av gode sko)

Sambo sine har sluttet å funke! De blir klamme, og de trekker til seg vann så fort det blir litt dugg på bakken.

Mine har blitt ødelagt i sålen, enda jeg ikke har brut de så mye som han.

Snuppa fikk i fjor, og de har vært helt greie, men trekker til seg endel vann....

Så jeg kjøper nok ikke dem igjen :)

Skrevet

Snuppa her er 3 1/2 år, og blir også veldig varm og klam på føttene. Hun har hatt Geox i alle varianter fra hun ble "født", og vi er SUPERFORNØYDE!

Skrevet

Har bare prøvd Geox i en knapp uke på 4 åringen, er ikke spes imponert. Virker "stive og tørre" om noen forstår hva jeg mener. Jeg sverger til timberland sine joggesko som dessverre er gått av markedet. Di med liten glidlås.

Skrevet

Nei, skjønner ikke hva du mener. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...