Gå til innhold

hmm skjønner ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde min 2.SA den 25 mars i år... hadde en 24 januar også og da fikk jeg mensen etter 26 dager... så hvis det hadde vært det samme skulle jeg fått mensen på mandag denne uken... men jeg regnet med kanskje onsdag heller for 28 dager er mer normalt for meg enn 26...

jeg testet med CB digital torsdag morgen, altså dag 29 og der stod det "Ikke gravid"...og nå er det altså fredag kveld og 30 dager over og jeg har ingen tegn på at tante rød skal komme..heller ikke at jeg skal være gravid da.. men det begynner å bli litt irriterende... på SAen i januar var jeg begynt på uke 9, denne gangen bare uke 5-6.. så skulle tro det var lettere for kroppen å være i rute igjen... hadde altså en mens før jeg ble gravid igjen og altså mistet på ny...

har ingen tester i hus heller, bør jeg bare smøre meg med tålmodighet for det ene eller andre? Kjøpe cb vanlig eller digital og når eventuelt ta den/de neste gang??

mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg tror heller at det bare er kroppen din som er litt i ulage enn at du er gravid. Den har jo vært gjennom ganske mye hittil i år, så det kan kanskje være at den bare trenger litt tid til å slappe av?

Men så vet jeg jo ingen ting med sikkerhet, så det er kanskje like greit å vente noen dager og så ta en test? Hmm, ble lite svar ut av dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...