oda09 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Skal på ferie når mini er ca 14 uker. Flyreisen er på 4,5 timer. Har hørt at man kan få "fly bag". Noen som kjenner til dette og må dette bestilles på forhånd?
Vinden blåser Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 har ikke testet ut dette selv,men vet et vennepar som hadde en slik en..de bestillte dette samtidig som de bestilte reisen Ring reiseselskapet å snakk med dem så ordner det seg nok
Jente_83 med maibaby Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Vi skal ut å fly når lillegutt er ca 10 uker, og skal bare ha han i bæresjal. Har hørt om flere som har brukt dette og det har fungert kjempebra. Men nå er ikke vår flytur så lang da, ca. 2 timer.
Tilde*** Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 vi har flydd en del, og jeg har alltid fått tilbud om sånn bag til å henge på veggen når de har det ombord..er nemlig ikke alle flyvninger som har det. men ellers vil jeg si at å fly med små er kjeme lettvint:) sover stortsett hele tiden (litt som når man kjører bil) og flyvertinnene gir skikkelig service når man har en liten en med!
oda09 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2009 Takk for svar:-) Har kjøpt ERGO bæresele og regner med å bruke den en del men det hadde vært deilig å få lagt henne litt fra seg når hun sover. Tror jeg får ta en tlf til reiseselskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå