blomsterjenta Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Samboeren har vært bortreist siden i går morges, og jeg skal være alene med vesla på 5 mnd i helgen. Må bare si at jeg har fått fornyet respekt for dere som er alene barn! (Ikke det at jeg ikke har hatt respekt før nå, altså!) Lillemor er en rolig og fin jente, det er ikke det - men det er jo mye jobb da;) Det er ikke bare det at jeg savner to ekstra hender og kjærestens selskap(er jo mye alene på dagtid når han er på jobb), men også tanken på at jeg er alene om ansvaret, hvisom dersom osv. I morgen skal jeg hjem til mine foreldre og være der til søndag, blir deilig med litt selskap og avlastning. (Kanskje de gidder å stå opp kl 6 med henne, f.eks? Det er jo lov å håpe) Har ei venninne som har oppdratt sin 7-åring alene og det er i grunnen først nå jeg forstår henne. Ville bare si at jeg syns dere er tøffe. Klem fra meg og god helg!
marioo Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 tror dette oppleves veldig forskjellig. altså, jeg har srooor respekt foralenemødre! for all del, men jeg synes det er helt greit å være alene med gutten. før jobbet sambo ei uke på, og ei av, og det gikk helt fint. men det værste for alenemødre må være å ha det psykiske helt alene. det hadde værtfall vært det tøffeste for meg.
Gjest yrild Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Hei :-) Jeg tenker på dette nesten hver gang jeg er kjempesliten og sambo er en engel!! All ære til dem og tusen klapp på skulderen :-) Er så trøtt for tiden at jeg zombier rundt i hverdagen... hadde vel hatt inkasso på døra og ikke spist siden fødselen hvis ikke sambo hadde ordnet og styrt i huset.
Elise18.11.08 Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Ja jeg må si meg veeeldig enige i at alenemødre trenger ære:) Har vært alene hele uken med jenta mi på 5 mnd og hund.. Sliitsomt!
LilleBjella Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Det tenkte jeg allerede etter et par dager med tjukkebolla. Ære være alenemødre og tvillingmammaer! Mannen min jobber mye overtid for tida, og er i praksis alenemor i ukedagene. Syns det er slitsomt. Har i tillegg stor bikkje, som trenger sitt. Blir helt susete i hodet av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå