Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 På tirsdag fikk jeg akutte magekramper og 2 timer senere lå jeg på operasjonsbordet. Spiren lå iegglederen og den var sprukket. Håper å komme tilbake hit til høsten en gang. Akkurat nå blir det pause..... Lykke til til dere andre:) Klem
kattemamma Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Uff, det var trist Du får ha god bedring og lykke til neste gang!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 dette var veldig trist Maddemor:( Jeg håper du kommer dg snart og er tilbake her med en ny spire. Jeg tenker på dg, er forferdelig å miste
utflyttet stavanger dame Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 lykke til, vet hvordan du har det
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 huff...så trist og vondt. xu er ikke noe å spøke med. husk å få tidlig UL neste gang så man ser at den ligger rett og lykke til!!!!
lille frø, mor til to Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Det var trist å høre. Krysser fingrene for at vi ser deg her igjen. Mistet selv i fjor i uke 13. Men det var en vanlig abort. Ta vare på hverandre i denne tiden. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå