Vinden blåser Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 noen som har tips om nettbutikker hvor man kan finne noen fine vognposer til den nye årstiden som kommer nå?
rudolfine Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Om du er interessert i en brukt pose, så skal jeg selge en rosastripete BuggySnuggle nå, kr350 ink porto. Er du interessert, kan jeg maile deg bilde. Jeg syns BuggySnuggle er veldig gode på denne tid. Er lagd i dobbel/trippe fleece, og er passe lun og god nå på våren.
LilleStjerne Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg bestilte en på ringoshop.no som jeg fikk i posten i dag. Den er av merket Basson og er fleece med vindtett trekk utenpå, hull til seler og anti-skli bak. Den kostet bare 249 så jeg er veldig spent på hvordan den er. Skal prøve den i morgen for første gang.
Vinden blåser Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 takk! gi gjerne tilbakemelding
MarihønaMedHvitveis Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Og jeg syr skreddersydde vognposer på bestilling! Send en pm om du vil se bilder/høre mer:) Ellers er det jo også mange andre som syr vognposer på bestlilling, flere som annonserer på bloggene sine. Og teutonia her en pose som heter 1-2-3 som kan brukes på mange måter!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Jeg har kjøpt Kaiser Dublass allværspose som er både vindtett og vannavstøtende. Er kjempefornøyd Se link: http://www.lilleprinsen.no/product/465414/Kaiser_Dublas_allv%E6rspose.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå