Gå til innhold

Paradise og Lene + mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

det Lene gjorde vil jeg si er helt ufattelig og utilgivelig! det er noe av det sykeste jeg har vært vitne til!

men for å komme til poenget mitt:

Magrethe var ett offer for en forferdeli mobbing av alle på paradise, og har fått støtte fra alle i norges land, og det fortjener hun, fordi ingen fortjener å bli behandlet på den måten, og det skal magrethe ha på seg, hun er en ekstremt sterk person, jeg hadde aldri klart det hun opplevde! all kred til henne..

men om Lene, hun er nå blitt ett offer for nordmenns mobbing og baksnakking. jeg støtter ikke noe av det hun gjorde, i de hele tatt! men som mangen sier: ingen fortjener slik behandling som magrethe fikk.. men nå får nettopp nanna og lene samme behandling, av langt flere personer! nemlig hele norges land!

man henger ut enkelt personer, og det kan ikke være noe gøy å se navnet sitt i fæle diskusjoner osv.

jeg er ikke ute etter noe drittslenging tilbake om dette innlegget, ville bare få folk til å skjønne at vi gjør akkurat det som lene og nanna gjorde mot magrethe. og jeg personlig prøver å bli ett bedre menneske og begynner med å prøve å unngå forskjellig baksnakking og mobbing av andre personer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør de ikke noe....

Skrevet

Nå er ikke jeg noen paradise fan, men har fått med meg sånn ca hva det går ut på...

Og jeg er forsåvidt enig med deg i det med å henge ut personer på nettet - det er noe av det værste en ser her, og en ser det hver eneste dag!

Men på den annen side; margrethe blir mobbet på offentlig tv, og de sier det rett opp i ansiktet hennes. Tenk så ensomt det må være.

Lene og Nanna kan vel lese hva de ønsker på nett, men de trenger ikke om de ikke føler for det. De vil fortsatt ha venner og familie som støtter dem når de kommer vekk fra paradisøya, og om noen ukjente personer slenger en drittkommentar til de på gata, så tviler jeg sterkt på at de tar det til seg...

Dessverre tror jeg heller ikke at hele Norges land støtter Margrethe og henger ut Lene og Nanna. Min svigerinne på 15 år håper nemlig at Lene vinner, fordi hun er så kul. De eldre som følger med, ser vel forhåpentligvis hvor galt det er, men de unge ser nok bare "de kule mobber outsiderne og det er sånn det skal være".

Skrevet

tror ikke du at lene og nanna ikke tar til seg om noen slenger dritt til dem på gata?

det vil jeg tro...

og så vidt jeg vet så har Magrethe familie og venner som støtter henne når hun kommer ut fra paradise hotell, hun også.

jeg ønsker at magrethe vinner, iallefall blir der inne lenge! ingen fortjener en slik opplevelse, og alle(streker under på ALLE) som var med på å mobbe henne burde ha fått mer straff enn at nanna måtte gå..

men uansett er ikke det noe grunn til å skrive dritt på nette om folk, siden man kan velge å lese det eller ikke! jeg hadde ikke klart å la vere å kikke inn på en debatt dersom jeg så det var om meg! og jeg hadde tatt det til meg!

HI

Skrevet

Ja, du har rett hovedinnlegger. Så rett så rett. Men det er vanskelig å ikke kommetere det som skjer der inne. Vi som diskuterer "bak dems rygg", jeg ser ikke det som baksnakking. De har utlevert seg for hele norges land og visste konsekvensene av det. Uansett så tror jeg at Lene ikke har det så lett akkurat nå og hun må sikkert gjennomgå noe helt jævlig. Jeg håper det stilner rundt henne til slutt.....men hun kan da ikke forvente at det ikke får konsekvenser etter oppførselen sin.

Skrevet

hvis hun vil være anonym og ikke ønsker at andre skal snakke om henne, positivt og negativt, så bør man ikke melde seg på slike programmer....hun visste hva hun gikk til!

Skrevet

Nettopp derfor er jeg ikke med i hatgrupper på fb ol .

Skrevet

Det jeg mener er at Margrethe blir mobbet der inne NÅ (eller da..) og er alene under mobbingen. De andre blir har jo full støtte rundt seg når de kommer ut og ser hva som evt står skrevet om de.

En annen ting er at de selv har valgt å være med på TV og oppføre seg så forferdelig. Margrethe har riktignok også valgt å framstå på TV, men utifra det jeg har fått med meg har ikke hun gjort så mye galt.

Og som jeg sa, så er jeg enig med deg om å skrive dritt om folk. Jeg gjør det aldri selv, samtidig som jeg forstår de som blir så hekta og irritert på det at de gjør det.

Og jeg tror det er lettere å ikke ta til seg ting som en ""ukjent idiot som har sitti hver kveld og sett på paradise hotel for å håpe å få med seg noe nakenhet"" kan lire ut av seg på gata, enn å være i en sånn setting hvor man må "passe inn", hvor de ser deg rett inn i øynene og sier de ikke liker deg og du sitter igjen der alene.

Det var det jeg mente :)

Ingen av delene er bra, men jeg klarer ikke så synes sååå synd på "mobberne"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...