Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Er det vanlig at det kommer ut klumper og blodslintrer når man har mensen? Har alltid hatt det (siden jeg var 13) og har aldri reagert på det. Leste et sted at det kan være tegn på cyster o.l., så da ble jeg litt nervøs. Det kommer alltid klumper, ganske store, ser ut som kjøttbiter på en måte. På større med klinkekuler omtrent (selvføgelig ikke runde). Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dem... De kommer helst i begynnelsen av mensperioden. Er det noe galt med meg?
meg & to små vampyrer Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg har hvertfall ganske store slike mørke klumper. Blør ganske mye. Mine er større enn dine. Det er vanlig har jeg hørt, spesielt ved kraftige blødninger.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 jeg har også store mørke klumper, ikke så store som deg men store nok for meg:P aner ikkje om det er vanlig...
mozell Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg har også slike under mensen. I hvert fall de dagene det blør mest. Så det er nok ikke unormalt:)
Tommage♀♂ Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 De første årene hadde jeg litt klumper og slintrer, men det var bare koagulert blod tror jeg. Forrige mens derimot kom det en skikkelig klump, nesten som en kjøttklump som du sier! Aldri opplevd det før, og jeg fikk hjertet litt i halsen, lurte på om det var en SA osv, selv om det ikke er noen mulighet for det da, hehe;p Har glemt det siden, men nå ble jeg også litt nervøs, for jeg har vært litt rar i magen i det siste... Hvor har du lest det med cycter?
Brugda Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Jeg har alltid hatt mye av det, mye blødning, smerter og klumper.. Men når jeg tenker meg om så forsvant det jammen meg etter at jeg fikk barn!?
Gjest Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Før jeg hadde spiral blødde jeg ganske mye og da kom det klumper som du skriver, skikkelig ekkelt.. :S Har hatt cyste også, men det kom visst av at jeg har hatt kjønnsvorter (kan komme pga det visst) (PS har ikke det mer nå altså...) Legene sa ikke noe om klumper i mens greiene ifallefall....
Gjest Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 et annet tegn på cyste er om du har utflod..... som lukter fisk liksom.... Uff nå kom det mye ekkel frem... lol :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå