Gå til innhold

Hadde blod på papiret i dag :( Men... Var på Ultralyd og.....


Nummer 3 kom i november :)

Anbefalte innlegg

 

Alt var fint med spiren :):):) Grunnen til at jeg blødde var at det jeg skulle hatt tvillinger, altså, den ene var ikke utviklet i det hele, var bare en tom sekk som nå vil krympe mer og mer inn... Vi så hjertet som banket og navlestrengen til den levende spiren, FANTASTISK :)

Skal på ny ultralyd om 2 uker bare for å sjekke at alt er greit...

 

Ååååh, jeg var så bekymret (har hatt et utenfor livmoren i tillegg) og nå er alt foreløpig helt bra... Er sååå glad :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme opplevde vi med forige barn. skulle vert tvillinger. Men bare den ene klarte seg. Det gikk helt fint heldivis.

Legen min sa at det var ganske vanlig.

Jeg var litt over 6 uker på vei når det skjedde.

 

Lykke til videre, det går nok fint med den som er igjen! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, trengte å lese om noen det hadde gått fint med. Har blødd litt i dag,eller rettere sagt hatt mørk, blodig utflod, og ble veldig redd. Ringte sykehuset og de sa at mange blør litt under svangerskapet, spesielt de første tre månedene. Jeg er 8+2 i dag, og skulle hatt mensen om noen dager, så det er kanskje tilnærmet normalt? Er veldig oppblåst og kjenner meg "hoven i magen", men har ikke spesielt vondt i hvert fall - noen som vet om det er et bra tegn? Uff, det er så ekkelt! Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette og lette på internett for å finne noen berolignede ord etter å ha spottet i en uke. Men det dukket stort sett bare abort-historier opp.

Jeg fikk time hos gyn. Da hadde jeg spottet i 2 uker og var forberedt på det værste. Men der slo hjertet og der var en 5 mm lang klump :o) (6+2 uker) Morkaken min ligger litt langt nede, men det var ikke noe å bekymre seg for. Skal tilbake for en oppfølgingssjekk den 15. mai. Krysser fingrene til da.

For de som vil sammenligne; jeg har hele tiden hatt lette mens-smerter. Dette kan være voksesmerter. Er også litt kvalm og trøtt av og til, men har ellers ingen symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å høre at alt var bra da :D <3

jeg har blødd nå i 3 dager, men har ikke hatt noe vondt... ringt legevakten og gyn.avd. og de sier at det ikke er noe å gjøre noe med, blir det en abort så blir det en abort... :/ men jeg har ikke hatt noe vondt i det hele tatt, og tror ikke det er noe gale. de sa det ikke var unormalt, så jeg tar sjansen på at alt er fint!!!! er 13 uker i dag =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at alt går bra med spirene våre :) Satser på det, nå er det en uke igjen til UL, er kjempe glad for at jeg blir fulgt såpass tett opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt i samme situasjon som dere. ER 9+6 i dag og de siste dagene har det vært litt blodspor i utfloden. Vet ikke hva det kommer av og synes det er veldig ubehagelig. Derfor veldig godt å se at det er flere som har opplevd lignende uten at noen var galt

 

Ringte legevakten og de sa at det mest sannsynlig ikke var noe siden ijeg ikke blødde mer og ikke hadde vondt. Videre sa de at om det var abort på gang var det ingenting å gjøre med det. For sikkerhets skyld ble jeg oppfordret til å ligge å slappe av med bena høyt. Det har jeg gjort stort sett i hele dag. I morgen skal jeg ta en hastetime hos fastlegen min for å få sjekket det opp. Håper og tror alt er bra, men vil være på den sikre siden. Mistet i september og tok det veldig tungt. Håper virkelig ikke jeg må gjennomgå det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag. Ble sendt videre til sykehuset der jeg fikk gynekologisk undersøkelse og UL. Heldigvis så alt bra ut. Hjertet banket og småen sprellet rundt. Det var fantastisk å se. Vi vet enda ikke hva blødningene kommer av, men de har trolig ikke noe med barnet å gjøre i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.. Har akkurat opplevd det samme, var tvillinger men er nå bare en igjen.. Det jeg lurer på om noen veit er om det er normalt å blø tre uker i strekk etter at det ene forsvant?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt hver mnd når jeg egentlig skulle hatt mensen med mitt første barn. Det var utrolig vanskelig å forholde seg til, men alt gikk fint.

Det har bare vært en om gangen, ser mange har ventet tvillinger...

Denne blødningen har jeg heldigvis ikke hatt denne gangen og heller ikke med nr 2, men jeg vil bare si at det trenger ikke være noen fare fordi om man har moderate blødninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...