Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Har ørebetennelse og skal ta siste penicillintabletten imorgen. Har jo blitt bedre, sluttet å gjøre vondt og sånn, men jeg har en dott i øret, og det suser... Noen som har hatt dette? Hvor lenge skal den dotten være der? Blir gaaal av det her!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 har du verket hull på trommehinnen? jeg har hatt ørebetennelse mange ganger og susingen gir seg gradvis, men kan være der fra en uke til 3.. iallefall med meg..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Det vet jeg ikke, men tror ikke det... Da hadde det vel vært vondt mer enn en dag? Får du også sånn dott i øret i tillegg til susingen? TUSEN TAKK FOR SVAR!!!! :)HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 hva mener du med dott i øret? at du ikke hører noe? når jeg har ørebetennelse så hører jeg ikke noe særli på det øret, og når du verker hull i trommehinnen så kommer det væske ut, altså den betennelsen som ligger å trykker bak trommehinnen(velger jeg å tro:P) du har da en forferdeli smerte, men npr du har verkt hull gjør det ikke vondt lenger.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Jeg hadde en forferdelig smerte på tirsdag, men den gav seg gradvis utover onsdagen. Ja det er sånn at jeg er "døv" på det ene øret. Så det er altså normalt? Ble litt bekymret her.... HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 det går over, det med nedsatt hørsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå