plastblomst♀♂♂ Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Noen som har erfaringer med produktene deres? Kom over nettsiden i interiørbilaget til kamille, og synes mange av teppene var kjempefine. Men er litt skeptisk til å kjøpe gulvtepper jeg ikke har "tatt og følt" på først. De koster jo litt også.
alvamamma Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg synes de produktene er såååå fine! Jeg ønsker meg ei sånn matte i gull og vanilje. Hvor bor du da? De har jo mange leverandører i Norge da.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Bor snart i østfold. Finnes produktene i noen norske butikker?
alvamamma Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Ja. Hvis du går inn på nettsiden der, står det en liste over forhandlere i Norge. Var en del steder, kikka ikke så godt, men så ikke noe i Østfold umiddelbart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå