<3tobarnsmor<3 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Bare plutselig så sluttet hun å sove på dagtid, maks 30 min fra 0900 - 21-30! Er dette normalt? Flere med barn på 7 mnd som opplever det samme? Må også legge til at hun er utrolig suttrete. vet ikke hva jeg skal gjøre!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Dette er ikke normalt...De fleste babyer på den alderen sover nok minimum 2 dupper om dagen, det gjør ihvertfall jenta mi på 6,5 mnd (en på 2-3 timer, og en på ca 1,5 time). Vet også fra småbarnsavd i barnehagen at de fleste babyer på 1-2 år sover en lang dupp midt på dagen. Hjelper det ikke å gå på tur heller? Regner med at hun sutrer fordi hun er trøtt..
<3tobarnsmor<3 Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Jo hviss jeg triller meg en tur så sovner hun, heldighvis. Så prøver jo så godt jeg kan å få til en trilletur hver dag.
mama73 m/tre søte små Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Lillegutt her sover vanligvis tre dupper i løpet av dagen. Først 1 1/2 time, så 2 x 30 min. Han blir også veldig sutrete hvis han ikke får sovet. Idag sov han bare 2 lurer, en på 1 1/2 på morgenen og 30 min midt på dagen.. Går litt opp og ned. har funnet ut at det er lurt å legge han før han bli FOR trøtt. Blir han overtrøtt er det i hvert fall helt umulig å få han til å sove. Sover ute på verandaen (eller på tur) hver dag, inne sover han ikke like godt! Legger hun seg ikke før 2130? Har du prøvd å legge henne tidligere? Her legger poden seg mellom 1830-1930 hver kveld! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå