Gå til innhold

7mnd, sluttet og sove på dagtid! Sutrete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare plutselig så sluttet hun å sove på dagtid, maks 30 min fra 0900 - 21-30! Er dette normalt? Flere med barn på 7 mnd som opplever det samme? Må også legge til at hun er utrolig suttrete. vet ikke hva jeg skal gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke normalt...De fleste babyer på den alderen sover nok minimum 2 dupper om dagen, det gjør ihvertfall jenta mi på 6,5 mnd (en på 2-3 timer, og en på ca 1,5 time). Vet også fra småbarnsavd i barnehagen at de fleste babyer på 1-2 år sover en lang dupp midt på dagen. Hjelper det ikke å gå på tur heller? Regner med at hun sutrer fordi hun er trøtt..

Skrevet

Jo hviss jeg triller meg en tur så sovner hun, heldighvis. Så prøver jo så godt jeg kan å få til en trilletur hver dag.

Skrevet

Lillegutt her sover vanligvis tre dupper i løpet av dagen. Først 1 1/2 time, så 2 x 30 min. Han blir også veldig sutrete hvis han ikke får sovet. Idag sov han bare 2 lurer, en på 1 1/2 på morgenen og 30 min midt på dagen.. Går litt opp og ned. har funnet ut at det er lurt å legge han før han bli FOR trøtt. Blir han overtrøtt er det i hvert fall helt umulig å få han til å sove. Sover ute på verandaen (eller på tur) hver dag, inne sover han ikke like godt! Legger hun seg ikke før 2130? Har du prøvd å legge henne tidligere? Her legger poden seg mellom 1830-1930 hver kveld!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...