Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de fleste gjør vel det.jeg går ikke i barselgruppe.turte ikke:/ Har litt fobi for sosiale samlinger...syns det er litt trist å ikke ha kontakt med andre med barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går bare på det som er i regi av helsestasjonen og det er vel i hovedsak bare at man snakker med helsesøster i gruppe i stedet for bare 1 og 1 (får snakke med henne alene også, altså, om det er noe man ikek vil dele med de andre). Går ikke i noe utover det, så den kontakten vi har med andre barn er de jeg kjenner "selv". Litt kjedelig sist siden jeg ikke kjente så mange, men denne gangen er en av mine beste venninner hjemme også, så vi treffes endel.

Skrevet

Jeg går ikke, angrer nå, men orket ikke tanken på å skulle begynne bli kjent med fremmede folk med en gang etter fødselen. Men på den anre siden er det jo egentlig ingenting som tilsier aat man skal komme overens og bli venner bare fordi man har barn i samme alder!

Jeg sendte deg en pm før påske, men du svarte ikke :)

Skrevet

Jeg er ikke det.... Tok litt tid før hs hadde en gruppe klar, og da følte jeg liksom ikke behov lenger. Har flere venninner som er hjemme med baby nå, trener noen ganger i uken, og synes det er deilig med dager helt uten planer.....

Skrevet

Jeg går ikke, har et såpass stort nettverk rundt med med folk m/ og uten babyer at jeg ikke har behov for det.

Skrevet

Jeg går i barselgruppe. Vi treffes hver uke og det er kjempekoselig. Har venninner med barn også, men synes det er hyggelig å treffe nye likevel (og med barn nærmere i alder). Selvsagt er det ingen garanti for at man vil like hverandre, man blir jo tross alt satt sammen kun basert på bosted og måneden barnet ble født, men hvis man ikke prøver så finner man jo ikke ut, ikke sant?

Skrevet

Nei,jeg går ikke i barselgruppe.Klarte vel heller ikke at treffe nye folk sånn rett etter fødselen.Men nå savner jeg at ha noen at trille med..Søker nye venner her!....

Skrevet

Jeg går ikke. Dette er min 3 da, med første gikk jeg på de treffene som var i regi av helsestasjonen. Men jeg har 3 gode venninner som har alle fått vårt 3 barn og det er 7 uker fra eldste til yngste så vi har det veldig koselig. Hadde nesten ikke hatt tid til barseltreff for jeg er så mye ute med venninner, enten med bare de yngste eller også med barnehagebarna;)

Hvis du ikke har venninner som er hjemme eller har barn så kan du kanskje høre med helsestasjonen om de kan formidle kontakt med noen grupper el gå i åpen barnehage/babysang el. Koselig å treffe andre med barn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...