Gå til innhold

Jeg er så forelska i kjæresten min:):):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er så ufattelig deilig å kjenne på!

Vår førstefødte var et "arbeidsuhell" som mildt sagt skapte splid mellom oss, men etter en tid fant vi ut at vi ønsket å være sammen allikevel. Men hele svangerskapet og spedbarnstiden var jeg alenemor, selv om jeg og kjæresten min fortsatt var mye sammen, og på mange måter fungerte som en familie.

Men nå har vi bestemt oss for å få enda et barn, og vi prøver så hardt vi kan;) Og for meg er dette virkelig drømmen! Å kunne planlegge barn sammen med mannen jeg elsker, og er i et flott forhold med, OG som jeg allerede har en nydelig sønn sammen med!

Dette er lykke!

Jeg kjenner at det kribler i hele kroppen over tanken på at dette virkelig er mitt liv...

Og i tillegg hadde han vasket hele huset til jeg kom hjem fra jobb i dag, og nå har han tatt med seg sønnen vår på tivoli slik at jeg skal få slappet av etter en slitsom uke:)

*lykkelig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da.

Lykke til med prøvingen ;-)

Skrevet

Ja, det er kjempeflott! Håper at vi ikke må prøve så lenge, da. Men det er uansett deilig å kjenne på at vi nå endelig er klare for å PLANLEGGE et barn. Det skal bli godt å bli GLAD når testen en gang er positiv. For med førstemann ble vi vel ikke akkurat overbegeistret;)

Så dette er liksom en heeelt ny opplevelse for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...