såpebobledama Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Har hatt sånne sammentrekninger, at magen blir hard,men det gjør ikke vondt, først i en times tid,med 7min mellom hver. Så opphold på en halv time,uten noe som helst. Nå er det begynt igjen,men det er uregelmessig nå da. Jeg har vært innlagt for premature rier før, i uke 24 elns, og da gjorde det heller ikke vondt når jeg fikk beskjed om at det var rier jeg hadde. Nå har jeg to dager til termin. Er usikker på om jeg har hatt vannavgang,hodet er festa,men jeg har mye slim og sånt,så det er ikke bare å si hva det er. Er førstegangs. Er et stykke til føden,så jeg vil ikke dra dit,tilfelle det er falske rier.. Det er en slitsom tur. Noen som har peiling på hva jeg bør gjøre? Sist jeg ringte føden for å spørre om noe, fikk jeg bare et surt svar,så jeg har ikke lyst å ringe dit igjen :/
Juni prinsesse Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Føden i Stavanger har 51519480 De er super koselige. Så kan du jo bare forklare dem at du har prøvd føden der du bor, men at de ikke ønsket å hjelpe. Vi har fritt sykehusvalg, så du kan jo ringe akkurat dit du vil )
Shiny84 Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 hvis du ikke vil dra til føden enda, så kan du jo vente litt å se om riene blir sterkere....... legg deg å slapp av å se det ann litt, man har sjelden dårlig tid når man er 1 gangs.! du kan jo ringe å høre hva føden sier da... lykke til..
såpebobledama Skrevet 24. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2009 Ringte istad,glemte å oppdatere! De mente jeg burde vente til det var 5min mellom riene,og at de måtte være regelmessig. Nå er det av og på,ikke regelmessig i det hele tatt,så jeg går rett og slett og legger meg,får ta den kvilen jeg får.
såpebobledama Skrevet 25. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2009 Prata med dem igjen. Ei kjempeålreit ei i telefon. Dem mente det kunne være slimproppen,og at det er maserier jeg har Da har jeg et navn på det iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå