EnNySpire:) Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Nå begynner den å stikke ut...Er så uvant og litt ekkelt ! Hehe... Er bare i uke 23...Mener å huske at den kom senere ut i sist svangerskap.... Litt rart innlegg, men...Hehe
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Tror ikke det er noen normal på dette. Min poppa aldri ut. Og hos noen avhenger det av hvordan babyen ligger. En dag popp og andre dager ikke popp. Men uten å vite vil jeg tro den som oftest ikke popper før godt uti 3. tri?
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Jef er bare i uke 20 og har ikke dyp navel, men plutselig så kom hele navelen ut liksom..Ingen hull lengere..Hvis derer sjønner..He he
ifie Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Er 23+0 i dag, og de siste par ukene har navlen sakte men sikkert poppet ut. Det var ute i forrige sv.skap også, men kom mye senere. Jeg vil tro den kommer tidligere fordi den har gjort det før Magen er slappere og navlen ble aldri like dyp som den var før første. Den har ikke kommet helt ut her enda, men den lille "flappen" øverst stikker litt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå