Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Nå kommer babyen snart ogvi har ikke navnet klart! Vet ikke om det er gutt eller jente Gutt Odin Håkon Orion Jente Chloe Malin Aurora
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Håkon Odin Orion (er det ett navn) Malin Aurora Chloe (er dere begge norsktalende?)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 nei vi bor i USA. Orion er et navn ja. Man sier O ryan, viss du skjønner
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Håkon Odin Orion Malin Aurora Chloe Vi hadde heller ikke navnet klart til fødselen, visste det ble gutt da, men var veldig vanskelig å bestemme seg for noe. Er lettere når man har babyen og forholde seg til, da kan man liksom "prøve" seg fram for på en måte se om navnet passer. Her hadde vi faktisk ikke navnene(dobbelt navn) helt klare før han var 2 mnd, var mellom navnet vi brukte lengst tid på å bestemme oss for. Så man trenger ikke på død og liv stresse med å ha navnet klart innen babyer blir født.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Hvordan blir Malin hvis dere bor i USA? Blir ikke det mer Meilin? Akkurat om hvilket navn dere burde velge kan jeg ikke legge meg borti, da jeg ikke ville valgt noen av de navnene.. Sånne valg er jo så avhengig av individuelle synspunkter..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 For ikke å snakke om Håkon? Heikon??..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Malin uttales Malin, helt likt... Håkon uttales Håkon, helt likt, men det hopper litt på Å, viss du skjønner. Men vi må stave det med to a er
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 Både Haakon og Malin er forøvrig ganske vanlige navn her vi bor, på vestkysten..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 synes ODIN er veldig fint. til jente synes jeg MALIN er best. synes chloe blir litt rart hvis dere begge er norske. men det er vel fordi jeg ikke er vant til det. men dett er jo opp til dere:)
<3 Legoland <3 Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 Håkon heter katten min, han er oppkalt etter Håkon Opdal. keeperen i Brann!! Håkon er et kjempe fint navn ! Malin er veldig søtt
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #12 Skrevet 24. april 2009 Mange som sliter med engelsken her. Malin og Haakon kan selvsagt uttales likt på engelsk og norsk... Min rangering Odin Håkon Orion Chloe , siden dere bor i USA
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #13 Skrevet 24. april 2009 Malin er jo et veldig vanlig navn, det er nok minst en malin i de fleste norske skoleklasser om 10 år. Akkurat sånn som Silje var da jeg gikk på skolen, og Camilla. I klassen min vardet fire jenter som het Silje. Og det er jo ikke ås veldig stas det da. Jeg skal i bursdag til MALIN H og Malin M, eller enda værre MALIN tykk eller MALIN tynn. Er ikke så veldig stas med disse navnene alle har, synest jeg da. Ellers så synest jeg at både Odin og Håkon er fint. Jeg liker også Chloe, men skal dette barnet tilbake til Norge så blir det jo et stave helsike hun har i vente. Aurora liker jeg ikke særlig godt. Ellers liker jeg veldig godt navnet Silje/Silja he he he, ble så vant til det da jeg gikk på skolen :-)
† I Jesu Navn † Skrevet 24. april 2009 #14 Skrevet 24. april 2009 Gutt Håkon Jente Aurora og kanskje Malin De andre ser jeg på som uaktuelle.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 Likte Orion (etter du forklarte hvordan det ble uttalt) og Marlin best! Min engelske kjæreste klarer forresten ikke si Håkon så det høres pent ut
prebs Skrevet 24. april 2009 #16 Skrevet 24. april 2009 1.Håkon 2.Odin 3.Orion 1.Aurora 2.Malin 3.Chloe
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #17 Skrevet 24. april 2009 Gutt: Håkon Stryk for all del Odin og Orion (!?) - ikke fine navn! Jente: Malin eller Aurora Stryk Chloe - ikke pent!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #21 Skrevet 24. april 2009 Om jeg får gutt skal han hete Odin!!! Min mann er også engelsktalende! Av jentenavnene liker jeg Aurora best
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #22 Skrevet 25. april 2009 Synes Aurora ut av jentenavnene, siden det er fint både på engelsk og norsk Orion var kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå