Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Uff. Egentlig hadde jeg tenkt til å fortelle det til alle besteforeldrene omtrent samtidig. Altså etter ultralyd i uke 12, men så ringte jeg mamma istad fordi jeg ikke fant legekontore. Jeg har ikke vært hos han siden jeg var 15, og da var jeg jo sammen med mamma, så jeg visste ikke helt om de hadde flyttet eller ikke. Så da lurte ho jo på hva det var som var galt, siden jeg skulle til legen. Jeg sa at det kunne vi ta senere ettersom jeg da var på vei inn til legen. Og nå veit jeg jo ikke hva jeg skal si. Samboer mener at det "bare" er å lyve, men det tror jeg ikke jeg klarer. Jeg er så innmari dårlig til det! Men, så kan jeg ikke fortelle det til mamma og ikke til pappa. Og hvis jeg har fortalt det til mine foreldre, så må vi nesten si noe til svigers også? Hvordan og når gjorde dere det? Jeg er forresten 7+6 idag.
Mamma_til_isabella Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Om du føler for å si det syntes jeg du skal gjøre det:) Jeg fortalte hele den nærmeste familien at jeg var gravid når jeg var 6 uker.Jeg tenkte som så bedre at de vet så de kan være der som støtte om noe skulle skje.Og uansett er sjansen for at det skal gå galt veldig liten:)Så følg hjertet ditt:)
Brugda Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 hmm.. gynekologisk undersøkelse? sånn sjekk bare? det kan du jo si at du var på
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Dersom du ikke ønsker å si det nå så må du lyve. det er tross allt de som har spurt om noe de ikke har retten til å vite;) hos oss visste derimot besteforeldrene allerede i uke 4. Men hos meg er det fordi alle vet den lange prosessen jeg har for å klare å bli gravid i det hele tatt. Vi har slitt, så vi fant ut vi berre kunne si det å dele evt. en sorg om jeg skulle miste
Belladonna med to gutter Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Vi fortalte det 4-5 uker på vei. Vi fortalte det til de vi vet vi ville ha fortalt det til uansett om det går bra eller ikke...!
Gjest Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Jeg fortalte det med en gang jeg tok testen... Samme dag til mamma, dagen derpå til pappa, stemudern, farmor farfar.. Så Fortalte kjæresten det til sine foreldre.. Pluss venner.... da var jeg vel 5 uker på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå