Juliann10 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Fikk mensen 7. april etter pilleslutt. Hadde sex 18,19 og 20.april, når vil resutlatet tidligst vise på en graviditetstest? og hvilke tester anbefaler dere, er mest reele?
Mamma_til_isabella Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Test den dagen du forventer mensen!Blir vel rundt 7 mai da om du har 28 dagers syklus. Testene som er nå er ganske like men clear blue er jo en god test:)
lille frø, mor til to Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Med Clear Blue kan du teste inntil tre dager før IKM, da slipper du vente så lenge. Lykke til!
ho81 Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Jeg testet 4 dager før forventet mens, og fikk positivt svar både med ClearBlue og quick respond.
pobbles Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg har vel gjort omtrent det samme som trådstarter.. bare et par dager tidligere. Det føles som om mensen er på vei, noe som passer utrolig dårlig uansett, dag 21 i sykl, men idag skal jeg ut på farten så mye at jeg får vel gardere meg med bind.. men tenker også på om det kan være noe annet, jeg pleier da aldri være kvalm når jeg skal ha mensen, eller vondt i hodet og sinnsykt trøtt?! Noen kjenner seg igjen??
pobbles Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Forøvrig håper jeg det er greit jeg lånte litt spalteplass i 1. tri selv om jeg nok må vente en stund med å sette inn begge beina her ....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå