Gå til innhold

bf holder ikke avtaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan gjøres når vi har avtale om at bf skal hente ungen klokka 12 og så kommer han klokka 15 fordi bf har sovet til 14? og så kommer han å kjefter på meg fordi jeg sier vi kan heller ha avtale om 15.

er det noen andre her som har samme problem med bf? hvordan gjør dere det for å ha en god komunikasjon og få faste avtaler? eller er det ingen muligheter?

er det noen regler for hva som kan skje når ett visst antall avtaler ikke er blitt holdt?

hvem kan jeg snakke med om han ikke holder avtalen med å levere ungen på søndag klokka 15?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det og!

Bf er veldig snill og vi har egentlgi god kommunikasjon.

Vi vi klarer ALDRI å få noe fast :-)

Han skal bare.. kan ikke... blitt syk.. utsetter osv osv.

SLITSOMT!!

Vi har gått til familierådgiver... Men er ikke blitt så mye bedre :-(

Skrevet

Bare vent til det ikke er timer, men måneder med utsettelser....;)

Der er ingenting av sanksjoner som kan gjøres. Og det er det som er fortvilende. BF utsetter og utsetter, eller møter ikke som avtalt. Og der er ingen reaksjoner. Men dersom MOR gjør det samme, så kan mor risikere dagmulkt for ikke å levere barnet til far.

Skrevet

Vel, det skrives mye om at barnefar ikke holder tiden, men nå er det vel slik at det er mange mødre som er like dårlige på akuratt dette! Har gang på gang måttet avlyse avtaler som er planlagt, har ofte måttet avlyse utflykter med barna for at de blir hentet straks, men straks har blitt til etter leggetid, så utflukten hadde latt seg gjøre likevel osv. osv. Jeg tror det er mange fedre der ute som ikke holder tid og tar ting for gitt, men jeg tror også det er like mange mødre som er like der! Et problem er at det går ut over sin egen planlagte tid, men tid er viktigere for barna, har man noe å forholde seg til er det lettere å legge planene for dem! Når barna er reiseklare i 5-6 timer uten at noe skjer, er det en mye tid som går bort til ingen verdens ting, tid man kunne gjort litt mer ut av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...