Gå til innhold

Sover deres 2 åringer på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sover litt over en time på dagen i bhg. Lurer på om det er litt mye?Han har begynt å bli litt krevende å legge om kvelden. Bruker fort 30 minutter og klokka blir fort 19.30.

Eller er det normalt?

Han står opp ca 6.30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min slutta med dagsoving da han ble 2, nettopp av de grunnene du skriver, han ble veldig krevende å legg.

Skrevet

Mi sov en time på dagen til hun var 2 år og 9mnd. Har hatt noen perioder da hun har vært krevende å legge men da har hun som regel vært overtrøtt. Vi slutta fordi de slutta i bhg først, faktisk :o)

Skrevet

1-2 timer ja.

Legger seg ca kl 20 og står opp 7-8.

Er ikke alltid like lett å legge men;)

Skrevet

Sønnen min blir 3 år i neste uke og sover fortsatt en halvtime i bhg. Han har aldri vært vanskelig å legge, men merket at han sovnet senere for hver dag så da kuttet vi fra 1 time til 1/2 time (for ca. 2-3 mnd siden) og det hjalp veldig.

Hjemme i helgene sover han som regel lenger. Var en periode han ikke sov hjemme, men nå sover han hjemme igjen. Kan godt sove 2-3 timer på dagtid hjemme og enda sovne kl. 19.

Skrevet

Min sluttet å sove på dagtid når han var litt over 1 år. Har tydligvis ikke det stor søvnbehovet. Han sover fra 19-7.30.

Skrevet

Ja. Min gutt som er 2 aar og to mnd sover en time paa dagen. Han legges kl halv aatte og sovner med en gang. Han sover til ca 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...