Gå til innhold

Andre her i uke 25-27 som begynner å bli litt lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av 2.trimester?

Er ikke lei av folkene her altså, er koselig å se igjen kjent eog faste nick :-) Men, kjenner meg klar for å gå videre snart. Nå er jeg liksom litt forbi "når kommer magen og sparkene" spørsmål, men UL-innlegg er jo koselige da. Skjønt, vet ikke helt om "er dette slimproppen? og hva skal fødebagen inneholde?" er så mye bedre enda heller, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg er dritt lei hele Barn i magen, men samtidig klarer jeg ikke å holde meg unna. Avhengig!

Skrevet

Hehe... Kjenner den følelsen ja! Vært avhengig i noen år jeg, litt av og på hvor mye jeg bruker sidene, men var her første gang sent på høsten 01!

Skrevet

JAAAA:)jeg gleder meg til å kunne hoppe videre om noen uker til 3 tri!

Skrevet

ja absolut alva!

eg er i uke 26. og sniker meg inn på 3.tri noen ganger.

man er jo mest opptatt v ting rundt en selv, så at man er "forbi" problem-stilingene til de i uke 13-17 er ganske naturlig ;-D

føler det er mest slike innlegg også...så er litt lei ;-)

mn vi var jo der vi og :-D

Skrevet

Her også :) Men det tyder jo bare på at vi begynner å nærme oss 3. trimester. Synes forøvrig tiden har gått superraskt til nå. Sikkert fordi jeg/vi har litt mye å gjøre.

Nå begynner jeg å bli ganske stressa, for snekkeren vår er 3 uker forsinket (selvfølgelig kjenner vi han.. da er det ikke så enkelt) Vi må liksom inn i en av etasjene før lillen kommer.. Ellers blir vi fire på vårt soverom og det tror jeg ikke prinsessa sin nattesøvn vil sette pris på..

Derfor håper jeg tiden går litt saktere, eller snekkeren jobber dobbelt så raskt, i sommer ;)

Er 25 fullgåtte i dag, så nå er det vel drøye tre uker igjen før siste trimester..

Skrevet

Ja, er såååå klar for 3.trimester. Neste uke så hopper jeg over, juhu! :D

Og jeg gleder meg til de "har det startet enda"-innleggene. Hehe:)

Skrevet

sukk ja... blir herlig med 3.tri.. men vi blir nok fort lei der inne også:) hehe, annenhver dag, eller hver dag kommer det slike innlegg som du nevner her, hehehehe.... og "alle" får ungen før deg osv, hehe... men er ikke mange ukene der inne da, tiden flyr jo.. vi har vel mer å styre med når vi er på 3.tri, redebygging og klargjøring osv:)

det spm jeg tror jeg blir lei av etterhvert er om hva som kan få "ting i gang", hehehe...

Skrevet

Heeei.

Jeg har egentlig syntes at tida har gått fort, men idag tenkte jeg at.. det er litt under fire mnd igjen. Og da hørtes det faktisk utrolig lenge igjen!!!!:S Så, kanskje tida kommer til å gå tregt fra nå av:(

Jeg er også en av de som har begynt og smugtitte litt inne på 3.trim ;) Men tiden blir nok lang der inne etter hvert og. heh.=)

Skrevet

Haha, ja, det er et typisk gjentatt spørsmå. Og så "var dette slimproppen", "jeg er så lei, kan ikke ungen komme nå" og "skjer det noe eller?". haha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...