Gå til innhold

Lillejenta i magen skremte oss gitt!


mamma til to prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Lille jenta vår har hele tiden sparket og beveget seg jevnlig, kunne ta henne nesten på klokken. På påskeaften var det masse liv og hun holdt på i ett i nesten tre timer. Dagen etter var det nesten helt stille, kjente at hun beveget seg litt der inne, men ikke mye. Slik fortsatte det hele uken. Var hos jordmor på tirsdag og hun mente at jenta vår hadde satt seg godt til rette med rompen ned, seteleie. Forklarte da at da ble det mindre spark enn før. Ba meg følge med om ting endret seg og be legen min ta en titt på magen torsdag(hadde legetime da). Kjente litt både tirsdag, onsdag og torsdag, men ikke som før. Legen min var enig med jordmor i forhold til seteleie, men likte ikke helt at ting var så rolig. Ønsket at jeg skulle til Riksen for en undersøkelse. Og da ble jo selvfølgelig jeg litt mer engstelig. Ventet jo storinnrykk med overnatting fra torsdag til søndag, hadde mye å gjøre og i tillegg va det kanskje noe galt med lillejenta vår. Men på vei til Riksen bestemte hun seg for å vise mamman og pappan sin at her er alt bra.. Sparket og styrte hele veien. Riksen ville teste hvor mye hun beveget seg/aktivitet og spark i 20 min. Hun sparket og styrte i 15min og koste seg virkelig. UL gikk strålende, Hun hadde faktisk snudd seg, lå med hode godt festet og alt sto bra til. I tillegg var det en stor jente :-).. Litt over gjennomsnittet i størrelse..

 

Det var så godt å vite at hun hadde det bra og at alt var ok. Hun ga oss et lite støkk, men jeg er glad for at legen min sendte meg til sykehuset. Nå kan vi gå helgen i møte å vite at alt er ok med lille jenta var, at hun er stor sterk og frisk :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...