maipiken Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Hei alle 2.trimester damer.. Jeg hører til på 1.trimester 2 uker til, men lurer på om dere fikk energien igjen tidlig i 2.trimester, eller er dere fremdeles slappe? Jeg orker nesten ingenting bortsett fra sitte med pc og ligge på sofaen. 2 åringen min går i bhg, og når jeg har senvakt sover jeg mye før jobb istedet for å gjøre husarbeid fks og når jeg har tidligvakt, ligger jeg mye på sofaen og må tvinge meg til å leke.. blir sur når sambo skal noe, så jeg ikke får slappet av.. Går aldri i butikker, gidder ingenting ;( og matlyst stor.. vekta og jeg er uvenner...
~*MulattMamma*~ Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg er nå i uke 13 og kan desverre ikke komme med noen trøstende ord enda. Jeg føler at jeg bare har blitt slappere og mer tiltaksløs i de siste ukene (trodde ikke det var mulig). I dag er jeg hjemme fra jobb fordi jeg er kvalm og uvel... Sitter nå ute på terassen med laptoppen for å se om litt frisk luft hjelper.
Gjest Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Med guttene fikk jeg litt mer energi i 2. trimester, men nå med vesla har denne energien vært totalt fraværende :-( Er i uke 26 nå og går snart videre til 3.trimester, så regner ikke med det kommer noen energi heller. Er så klart noen dager som er bedre enn andre da, men gjevnt over er jeg mye trøtt og sliten. Nå ble jeg 50% sykemeldt for 1 uke siden fra jobben min som lærer, og det har hjulpet bitte litt på, orker litt mer nå de dagene jeg ikke har vært på jobb.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Min energi har blitt bedre etter 1. trimester (jeg er 16 uker på vei imorgen), men energien er fortsatt ikke på topp. En årsak er nok fordi jeg ikke klarer å få i meg nok næring. Merket en bedret energi når jeg kom i 14. uke. Men når jeg ser tilbake på 1. trimester, så var det mye verre enn nå Da var jeg så slapp at jeg synes det å løfte et vannglass var litt i det meste laget. Det føltes som jeg hadde influensa, bare at febern manglet. Slik er det ikke nå. Men har ikke orket å begynt å trene igjen f.eks....
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Jeg er i uke 18 og har masse energi...Det dumme med meg er at bekkenet forhindrer meg i å gjøre alt jeg vil. Sender dere med null energi mange trøste klemmer. Jeg hadde det slik i begynnelsen og kan skrive under på at det er kjempegrusomt:(
Mor Frøya Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Samme med meg som vestlandsfanden. bedre enn 1. tri, men ennå ikke på topp. Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen ovenfor også, hadde en "sykdomsfølelse" helt fra uke 7. Jeg var mye kvalm, men uten oppkast. Det eneste som hjalp var å spise, så hos meg er definitivt ikke manglende næring årsaken til energimangel. Tror det er hormonene som gjør det, jeg... Men altså. bedre nå...
line_mor Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 hei, jeg begg på uke 15 på søndag å her hett veldig energi den siste uken, i dag har jeg vesket hele huset, pusset vinduer på stua og hengt opp nue gardiner, lenge siden jeg har hatt sånn arbeidslyst ja,
Irene Adler Skrevet 24. april 2009 #9 Skrevet 24. april 2009 Er i uke 13+6 nå og er ikke så slapp som jeg har vært, har noe mer energi, men den går med på jobben, så om kvelden er det sofa foran TV. Er ikke kvalm lenger og det er jo energigivende i seg selv. Energinivået er langt unna det det var før jeg ble gravid. Tror også slappheten henger sammen med meeeeget dårlig kosthold for tiden; spiser mye junk og sukker, men det er det eneste jeg har lyst på. Sukker og karbohydrater blir jeg slapp av.
Shiny84 Skrevet 24. april 2009 #10 Skrevet 24. april 2009 jeg er i uke 22 og er trøttere nå en i 1 tri.......... kjempe trøøøøøøøøøøøøøøøt zzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 24. april 2009 #11 Skrevet 24. april 2009 ble trøtt først i uke 9.. og er det ennå nå i uke 14. sist kom desverre ikke energien før i uke 18-.19 tror jeg det var.. vi må bare være flinke å hvile og ruge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå