Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 4,5 mnd og spiser ofte på natten. Dette til tross for at han er oppe i nesten 2 fulle posjoner med grøt på dagtid (morgen og kveld).

I natt var egentlig en "bra" natt til han å være. La seg kl 19. Våknet i 22-tiden, fikk smukken og sovnet igjen. Våknet igjen 00:30, ammet. Våknet i 3-tida og ammet. Våknet igjen kl 5 og ammet enda en gang.... og kl 6 så var han på ny våken og jeg måtte opp å lage flaske for da var han ikke fornøyd med meg lenger. Tømte flasken på 1-2-3 og så var det morgen....

Siden han spiser så mye på dagtid så synes jeg han er mye våken på natten.... har lyst å nattavvenne han, men det er kanskje litt for tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke uttale meg siden storesøster avvente seg selv da hun var 9 uker. Sov da "voksennatt" (23-07ca) uten mat. Da hun ble så gammel som gutten din, sov hun vel fra 20-21 til ca 07 uten mat på natta, så det er i alle fall ikke for tidlig å venne av. Da hadde vi lagt inn 1 grøtmåltid, resten mme (fikk mm før 4mnd).

Skrevet

begynte ikke avvenning før han var 10 mnd, da gikk det også veldig greit. Se an babyen litt, min gutt var veldig liten ved fødsel, og trengte mye mat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...