Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 sitter og lurer litt påhvem som er vanlig å invitere til navnefest og dåp...familie er jo en selvfølge, men er det mange som inviterer venner utenom?? og i såfall mange eller kun de aller nærmeste??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Det virker ut som det er endel som inviterer di aller nermeste av vennene
Bobbo87 Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Hvem man inviterer er opp til hver enkel. Vi kommer til å invitere familie og de nærmeste vennene våres:)
ipeggy Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Vi har såpass stor familie at vi har kun invitert de nærmeste i familien, pluss et vennepar som skal være forloverne våre når vi gifter oss til neste år.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Vi inviterer nærmeste familie (som er ganske stor) et vennepar (som skal være faddere) og tre veldig, veldig nære venner i tillegg:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Jeg ønsker kun å ha den nærmeste familien vår i dåpen. Vi har vært i venners barnedåp før, og håper de ikke blir fornærmet over ikke å bli invitert. Men i min familie har vi kun pleid å ha familie, og jeg har ikke lyst til å ha et stort selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå