Sigbeth Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Skal ha nr 2 og føler at jeg har litt mer kunnskaper denne gang slik at jeg kan lage et fødselskart (Dette er ønsker o l som en gir til fødselshjelperne på forhånd, det er ikke alltid en klarer å uttrykke seg muntlig under fødselen). Er det noen som har laget et slikt, og har noen råd om hvordan det skal se ut?
"Liten" lykke Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg laget et fødebrev til jordmor. Skrev i stikkordsform hvordan jeg reagerer på smerte, hvordan jeg ønsket at jordmor skulle motivere meg, innstilling til smertelindring osv. Jeg gjorde det enkelt, slik at det kun var noen få punkter som jordmor lett kunne forholde seg til. Jeg endte opp med en drømmefødsel hvor jordmor "taklet" meg helt perfekt!
Sigbeth Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 dytter denne litt - det kan jo være flere.....?
Snuppa & llillebror Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 ...eh, fødselskart??? Aldri hørt om det engang jeg. Hva er det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå