2 hjertegull :) Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Hvordan lyder teksen inni inbydelsen? ..................................................... inviteres herved til vielse mellom Kari og Ola. Vielsen finner sted i Oslo Kirke den 15. august 2009 klokken 13.00. Videre inviteres det til middag og kaffe kl 16.00 på Folkets Hus. S.U. innen 15. juni 2009. Hvordan høres dette ut? Hva ville du forandret på? Føler ikke at det er 100% slik jeg vil ha det, men finner ikke ut hva som skal være anderledes.. Hjelp meg! Anyone? :-D
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Det du har er så absolutt brukende ) Vår tekst var: Velkommen til bryllup! Den 27 juli feirer vi brullup! Vielsen finner sted i ... kirke klokken 13.45 *navn* inviteres til stormende jubel i Kronsalen på Kronen gaard klokken 17.00 Vennlig hilsen *navn* og *navn* SU på tlf ******* innen 1. juni.
Sivalur Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Vi skrev: I anledning av vårt bryllup har vi gleden av å invitere --------------------------------------------- til vår vielse i Oslo Kirke lørdag 15. august 2009 kl. 13.00 med påfølgende middag og bryllupsfest på Folkets hus Med vennlig hilsen Kari og Ola Dette stod på høyresiden inni kortet, på venstresiden inni stod det antrekk, s.u., våre telefonnummer, samt navn og tlf. nr til toastmaster. Tror ikke jeg ville brukt setningen 'videre inviteres det til'... likte ikke videre, men går sikkert an å finne en annen måte å formulere akkurat det på hvis du vil beholde ditt format.
2 hjertegull :) Skrevet 24. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2009 Takk begge to for gode forslag Kan jeg også spørre om dere hadde småbarn da dere giftet dere? Vi har en jente som da vil være 18 mnd.. Hvordan gjorde dere evt med de små? Hadde dere med vogn, eller dro noen hjem og la dem, og så barnevakt? Veldig usikker på hvordan vi skal gjøre akkurat det..
Sivalur Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Vi hadde en på litt over 2 år da vi giftet oss. Spurte en av assistentene i barnehagen om å være barnevakt og det gikk fint. Han var med under seremonien som brudesvenn (stjal hele showet, hehe...), så tok besteforeldrene han med opp til hotellet hvor vi skulle ha festen mens vi var og tok bilder. Der sovnet han i vogna. Barnevakten var bestilt til en stund før middagen, når hun kom sov han fortsatt i vogna, hun tok da med seg vogna og fikk nøkkelkort til rommet til besteforeldrene, hvor det var bleier, klær, leker og mat. Så var de der på ettermiddagen og koste seg, fikk middag på rommet, hun la han i reiseseng der og når besteforeldrene kom og la seg dro hun hjem. Gikk veldig bra!! Nå passet det jo fint at det var noen som skulle overnatte der, men hvis ikke tror jeg nok hun kunne tatt han med seg hjem og hatt han til neste dag også, det var 'yndlingstanten' i barnehagen og vi stolte fullt og helt på henne.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Jeg hadde ikek barn da jeg gifta meg, men svogers hadde det (de gifta seg samme år). De hadde booket noen fra bhg tror jeg det var, til å passe gutten sin. Først på dagen (mens mor og far steller seg til fest) hadde besteforeldrene ansvaret, og jeg tror det var de som passet på under vielsen også, og så tok barnevakten over før middag og hadde ham hjemme hos seg tror jeg. Han ble i alle fall avlevert i festlokalet nrå gjestene var på vei hjem husker jeg ) Det hadde gått veldig fint med dem i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå