Gå til innhold

Magicka

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Lurer bare på hvordan det går med deg?

Du skulle på ny hcg måling i dag eller?

Håper du ikke blør noe mer og at alt er bare flott med deg og lille :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også gikk inn for å se om det var noe nytt angående henne :-)

Håper virkelig det gikk bra!

Skrevet

Så koselig at dere spør! Jeg ringte legen i går, og hun mente jeg burde komme på mandag istedet for å få et bedre og mer tydelig svar. Jeg har ikke blødd siden onsdag ettermiddag, men er kvalm innimellom og har ømme bryster. Det er kanskje et positivt tegn? Jeg skal ihvertfall prøve å være positiv, så jeg tenker jeg er gravid til det motsatte er bevist :

Skrevet

Hvordan går det med dere forresten? Når har dere termin? Håper dere har og får et strålende svangerskap :)

Skrevet

så kjempebra at du ikke har blødd mer siden onsdagen og at du er kvalm med ømme bryster...det er jo kjempegode tegn på at alt er bra :-)

Her er det masser av de symptomene enda :-)

Her så er jeg inne i min 14 uke og har en del småplager men skal absolutt ikke klage :-) Er jo rimelig selvforskyldt dette her hehe

Du får gi oss en oppdatering etter mandagen da! Men må si at det er jo kjempepositive tegn du har.....tror og håper det går kjempefint jeg!

Ha en super helg!!

Skrevet

Så godt å høre, det virker absolutt som en blødning som mange har i begynnelsen, og ikke noe alvorlig. Da tror jeg kanskje du ville mistet symptomer og hatt vondt? Blir spennende å høre hva legen sier på mandag. Tror både Samsyn og jeg reagerte på det første innlegget ditt, du virket så utrolig redd og vi som akkurat hadde sagt hade og grattis til deg på 1. tri.

Formen er grei her, termin 29. oktober og småkvalm men det er ikke annet å vente. Jeg er fremdeles i hurra jeg er gravid-modus, så alt er strålende :-) Men en ting skal sies; det er jaggu mer slitsomt å være gravid med en aktiv 2-åring i huset! ;-)

Skrevet

Godt å høre at det går bra med dere! Kan tenke meg det er mer slitsomt å være gravid denne gangen, ja. Man kan ikke slenge seg nedpå når man føler for det alltid. Spent på hvordan dette vil bli. De første 12 ukene går så sakte at det er en pine. Tok en test i går som ga sterkt utslag, men det kan den vel gjøre uansett. Jeg har en magefølelse på at dette skal gå bra, så da satser jeg på det. Uansett, blir spennende å høre hva blodprøvene sier. Skal absolutt holde dere oppdatert :) Ha en herlig helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...