Gå til innhold

Fødsel ved fullmåne ? overtid++


Liicha

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 3 dager på overtid. Det er mange som sier til meg, slapp av det er fullmåne lørdag den 25. Noen som vet hva det har å si om det er fullmåne eller ikke ?

 

Jeg lurer på en liten ting til om det er noen som kan svare meg.

"Mas rier" hva er det ?

Hyppige kynnere eller smerter også ?

 

Har hatt en del kynnere i de siste dagene, har kjendt at de jobber lenger ned nå. Kjenner godt at de tar gode "tak" Har har litt "mens" smerter med en å annen kynne, men ingen regelmessige.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

;o) Grunnen til de sier et er at mange barn blir født under full måne sier de??? Fra gammelt av - overtro. Er jo lov å håpe det stemmr. Jeg har termin i morgen så passer meg ypperlig. Spøkte om fullmåne baby sist fullmåne: 9 april.

 

Maserier er kynnere . Hyppige kynnere regner jeg med?

 

Vær glad for kynnere og menssmerter. De modner livmorhalsen og lager gjerne åpning. Gjør fødselstiden kortere. Bare å håpe de går over i rier!!!

 

Lykke til..

Jeg er 2 gangs. Sist fikk jeg aldri rier, vannet bare gikk. De satte i gang riene på føden. Var helt genialt. Ingen rier som stoppa, når vannet kommer er en jo i fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 3 dager på overtid og har sammentrekkninger så å si hele tiden... i går og i natt var d svært vondt til tider, så jeg trodde kanskje de hadde utviklet seg til rier, men ble lurt denne gang også.:( men, håper på fullmånen ja, men er det fullmåne natt til lørdag eller natt til søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for svar ! det er jo låv å håpe på fullmånen da.. jeg regner med at det er natt til 26 det er fullmåne, funker den så finner vi vel fort ut av det uansett ! dere får ha masse lykke til !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fullmåne, men nymåne nå i helga. Det skal visst ha samme innvirkning som fullmåne. Jeg vet ikke hvordan det er med mennesker, men da jeg kommer fra gård vet jeg at det påvirker kyr iallfall. Månefasene påvirker jo vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...