Gå til innhold

Fødsel ved fullmåne ? overtid++

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 3 dager på overtid. Det er mange som sier til meg, slapp av det er fullmåne lørdag den 25. Noen som vet hva det har å si om det er fullmåne eller ikke ?

Jeg lurer på en liten ting til om det er noen som kan svare meg.

"Mas rier" hva er det ?

Hyppige kynnere eller smerter også ?

Har hatt en del kynnere i de siste dagene, har kjendt at de jobber lenger ned nå. Kjenner godt at de tar gode "tak" Har har litt "mens" smerter med en å annen kynne, men ingen regelmessige.

Fortsetter under...

Hei.

;o) Grunnen til de sier et er at mange barn blir født under full måne sier de??? Fra gammelt av - overtro. Er jo lov å håpe det stemmr. Jeg har termin i morgen så passer meg ypperlig. Spøkte om fullmåne baby sist fullmåne: 9 april.

Maserier er kynnere . Hyppige kynnere regner jeg med?

Vær glad for kynnere og menssmerter. De modner livmorhalsen og lager gjerne åpning. Gjør fødselstiden kortere. Bare å håpe de går over i rier!!!

Lykke til..

Jeg er 2 gangs. Sist fikk jeg aldri rier, vannet bare gikk. De satte i gang riene på føden. Var helt genialt. Ingen rier som stoppa, når vannet kommer er en jo i fødsel...

jeg er også 3 dager på overtid og har sammentrekkninger så å si hele tiden... i går og i natt var d svært vondt til tider, så jeg trodde kanskje de hadde utviklet seg til rier, men ble lurt denne gang også.:( men, håper på fullmånen ja, men er det fullmåne natt til lørdag eller natt til søndag?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...