prøver igjen 09 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg er 12+2 og har ikke antydning til noe mage. Heller ikke livmoren har kommet opp. Var på ultralyd 9+2 og fikk hilse på et bankende hjerte. Bekymrer meg likevel for at det har gått galt i etterkant siden magen venter på seg. Er andregangs gravid. Noen med efaringer å dele?
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Hei du Jeg gikk hele påskeferien på fjellet og bekymret meg fordi jeg ikke kjente livmoren (kjente det jo på den tiden forrige gang). 2dager etter jeg kom hjem begynte plutselig magen å vokse, og jeg kjente bevegelser halveis opp til navelen, men jeg klarte fortsatt ikke kjenne kanten på livmoren. Først nå (er 15+0)som den er så og si opp til navelen klarer jeg såvidt å kjenne den. Hørte hjertelyden på onsdag. Kjente den mye før og mye tydeligere første gang, men magen har vokst mye raskere nå. Veldig rart! Tror ikke du trenger å bekymre deg, hvertfall ikke når alt så bra ut på UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå