Dronning Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Skal begynne å kjøpe inn flasker, men er usikker på hvilken smokk jeg skal ha. Hva er best? Lateks eller silikon?
erteposen + 4 Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 En av mine ville ha lateks, den andre silikon. Samme med smokker. En må vel kanskje prøve seg frem. På en måte liker jeg silikon best fordi det virker renere.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Jeg reagerer selv på lateks, så derfor var valget enkelt. Synes silikon smokker varer lengre og ser mer delikate ut også
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Minien her foretrekker lateks, det er liksom mykere enn silikon. Men som de over sier; det er nok smak og behag:-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Kjøp et par av begge deler. Silikonsmokkene er ganske harde så mange unger vil ikke ha de. Men de er jo de beste i forhold til allergi og at de ikke morkner.
Soloho Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Har en som er veldig allergisk for det meste. Jeg bruker silikon selv om latexsmukkene er mykere pga. at jeg ikke vil utsette ham for allergener dersom jeg ikke er nødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå