lille ma Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Hei. Vi bor for tiden i Uk, og hadde engentlig tenkt til å ta med våre to barn på 1 og fem hjem til Norge 1 Juni, min mann blir i såfall fortsatt jobbende her, med fem på og fire fri dager hvor han kommer hjem. Han ringte meg nettopp, og hadde fått tilbud om og bytte arbeidssted til Pisa, Italia - Hva hadde dere valgt? Norge som nesten alene mor? Eller Pisa med mann og barn - ? Jeg tenker mest på min fem åring - som hadde en ganske traumatisk opplevelde med å lære seg engelsk da vi flyttet hit for litt iver ett år siden. Finnes det internasjonale skoler i området? Eventulet amerikanske? Hvor bør man bosette seg osv...Aner ikke hva jeg skal gjøre - det blir jo uansett ikke for alltid - men vi har holdt barnehageplassen til poden i Norge - just in case.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 http://italy.english-schools.org/ Sjekk ut denne siden og ring til skolene som er nærmest så får du jo høre hva slags avstander deter snakk om :-) Høres jo ut (siden det ikke blir for evig og alltid) at internasjonal skole hadde vært bra!? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Hei Ser att innlegget er litt gammelt, så håper dere alt har tatt valget. Ang skoler så er det slik at noen kommuner tilbyr ekstra kjelp mht å lære språket dersom du ikke har funnet en engelsk skole til sønnen din. Vet det er Internasjonal skole på engelsk i Firenze, samt Fransk... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Dytter denne la jeg lurer på det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå