Gå til innhold

Norge VS Italia -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi bor for tiden i Uk, og hadde engentlig tenkt til å ta med våre to barn på 1 og fem hjem til Norge 1 Juni, min mann blir i såfall fortsatt jobbende her, med fem på og fire fri dager hvor han kommer hjem. Han ringte meg nettopp, og hadde fått tilbud om og bytte arbeidssted til Pisa, Italia - Hva hadde dere valgt? Norge som nesten alene mor? Eller Pisa med mann og barn - ? Jeg tenker mest på min fem åring - som hadde en ganske traumatisk opplevelde med å lære seg engelsk da vi flyttet hit for litt iver ett år siden. Finnes det internasjonale skoler i området? Eventulet amerikanske? Hvor bør man bosette seg osv...Aner ikke hva jeg skal gjøre - det blir jo uansett ikke for alltid - men vi har holdt barnehageplassen til poden i Norge - just in case.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://italy.english-schools.org/

Sjekk ut denne siden og ring til skolene som er nærmest så får du jo høre hva slags avstander deter snakk om :-)

Høres jo ut (siden det ikke blir for evig og alltid) at internasjonal skole hadde vært bra!?

Lykke til

• 8 måneder senere...
Skrevet

Hei

Ser att innlegget er litt gammelt, så håper dere alt har tatt valget.

Ang skoler så er det slik at noen kommuner tilbyr ekstra kjelp mht å lære språket dersom du ikke har funnet en engelsk skole til sønnen din.

Vet det er Internasjonal skole på engelsk i Firenze, samt Fransk...

Lykke til

• 9 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne la jeg lurer på det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...