Gå til innhold

positiv test i dag:)


miepia30

Anbefalte innlegg

joho. jammen ble det laget en liten spire på påskefjellet. moro moro. første forsøk og alt.

 

forventer mens mandag 27, klarte ikke vente. testet i dag, negativ urin gravitest. eller uhyre svak strek. så æ tok en blodprøve på jobben, og den var positiv! sa da er det bare så tidlig at den ikke slår helt ut på urin ennå. uhyre spennende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig moro.:=)

Gratulerer så mye.

Håper jeg også kan skrive de samme ordene som deg om litt...er midt i el nå...er en utrolig spennende tid:=)

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sykt spennende. hadde ikke holdt ut flere prøveperioder, går jo rundt med sånn kriblende spenning i kroppen konstant når man venter på å teste. nå håper æ bare alt går bra og at lille spiren vokser seg stor og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fra meg og!

Det blir en haug med påskekyllinger som kommer ut når vi ringer inn 2010! Hihihi. ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer so masse!Eg skal krysse alle fingrane og tær for at det skal gå bra!Etter terminkalkulatoren so skal eg ha termin (vist eg har klart det da...) den 7 eller 10 januar,alt etter om eg rekna ut i frå sist eg hadde mensen eller kortid eg hadde eggløsning....Hekje testa enda,men er ikkje lenge til!!!Eg håper eg kan vere her i dinne klubben ilag med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...