4skatter Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg begynte på Xenical i går, og er ganske uvel i magen i dag. Hva er det jeg absolutt ikke må spise, er redd for å gå rundt og ikke ha kontroll over magen!! Kan jeg spise pizza til fredagskos f.eks?
ApriIbaby Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Ei venninne av meg har prøvd. Hun sluttet igjen for hun følte hun fikk diare av alt mulig. Hun klarte ikke å finne rett mat for å unngå dette, men har nok ikke så god selvbeherskelse heller :-)
4skatter Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Hjeeeelp..... flere? Gikk hun ned litt iallefall? Slik at det er verdt det?
ApriIbaby Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Tror hun gikk ned 2-3 kilo som hun gikk opp igjen med en gang. Hun begynte med Reductil etter det og gikk ned 20 kg på noen mnd, Passet nok bedre for henne, men det er jo individuelt
Mockanin Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Lasagne anbefaler jeg ikke. Skulle bare spise bittelitt, men det endte med fettdiare. Tror jeg ville vært forsiktig med det meste. Pizza er det jo fett i pga. osten, hvor mye kommer jo ann på hva du har på pizzaen. Ville vært veldig forsiktig med Xenical, plutselig må man på do og da bare MÅ man. Har hørt mange som har hatt det sånn.
4skatter Skrevet 24. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2009 Jeg har prøvd Reductil, men da gikk jeg ned 6 kg og stoppet helt opp... Nå har jeg sett effekten av denne... Vært på do 7 ganger i dag, og nå ser jeg fett i vannet... Men er helt lealaus i magen :S Hater å gå slik så jeg tror nesten at jeg må kutte dem ut...
4skatter Skrevet 24. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2009 Huff, ja har kjent det på kroppen nå, tør nesten ikke å gå ut! Så jeg tror jeg dropper det... Er invitert på Peppes i kveld... Hjeeeeelp...
4skatter Skrevet 24. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2009 Dytter... andre erfaringer med Xenical?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå