Gå til innhold

Tips til klær...


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Når jeg skulle ha gutten min for to år siden, så kjøpte jeg en del klær på forhand.. Å mye av desse klærne er det hettejakker til.. De er jo så tøffe, og ser utrolig stilige ut der de henger.. Men jeg synes de var veldig upraktiske når babyen var nyfødt.. De ligger enten i en seng, sitter i en bilstol, eller ligger på armen.. Å denne hetten syns jeg da ble klumpete og upraktisk.. Måtte ha på hetten når han sat i bil, eller viss han hadde den på når han sov, å han ble da svett.. Så mange av desse hettejakkene ble ikke brukt..

 

Så mitt tips er å kjøpe jakker uten hette på.. Å tipse familien om å gjøre det samme når de skal kjøpe gave til babyen..

 

Noen andre som har tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig i dette med hettegensere! Synes de var helt ubrukelig så denne gang blir det ikke kjøpt en hettegenser. Fatter ikke at det er så mye sånne gensere i salg jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi er snart to år, og jeg synes fremdeles det er upraktisk med hette... begynner å bli greit med hetter nå da, bortsett fra i bilsetet...

 

en annen ting som jeg ikke liker på klær til små babyer er krage, på bodyer f.eks eller skjorter, fordi det virker som det plager dem! de tror jo alt som kommer borti haken/ansiktet er pupp/mat...

terger dem rett og slett (det gjør også hettene på samme måte for dem som er helt små, i tilleg til at de bare er i veien)

(men bestemødrene synes jo det er såååå søtt med blondekrager og krager med masse blomster på osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahanahaha, ja det er de bestemødrene.. Når jeg fikk en gutt for to år siden ville absolutt mamma at jeg skulle kjøpe de fine broderte blå kragene.. Jeg sa jeg ikke ville dette.. Prestekrage på min sønn, nei, det synes jeg er finest på jente..

 

Nå skal jeg ha jente, å tipp hvem som har kjøpt inn to bodyer str 50 med blondekrager på.. Joda, min mamma.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...