Gå til innhold

Kun de fine runde magene uten strekkmerker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at det kun er de fine, runde magene uten strekkmerker i blader o.l. ? Merker at jeg blir litt provosert av det, men skjønner jo også at det ikke ville blitt så "pent" om det var en mage full av strekkmerker og muligens litt god og rund..Har noen av dere opplevd å se en sånn mage i et blad eller lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel det samme som med alle andre modeller. De "plettfrie" med riktige former :)

Jeg har aldri sett en bunglete gravidemage med strekkmerker i noe blad, nei...

Skrevet

Nei det har jeg aldri sett. Vanligvis er jo de gravide i blader helt perfekt, ingen strekkmerker, cellulitter, ødemer, dobbelhake eller noe overflødig fett. Rart....for de fleste av oss som er gravide har jo litt av dette. Vet ikke hvor disse damene finnes jeg.....

Skrevet

De med ekstra kilo er de som taes bilde av med klær på. Synd. Kanskje dette kunne vært et tema for bladet gravid? Å vise mangfold? (Tviler på at andre blader hadde trykket strekkmerke-bilder++)

Gurimalla; jeg har ingenting av det du ramser opp, og hadde det ikke i sist svangerskap heller. Og mine venner finnes i alle kategorier, både med og uten det du nevner. ALT er normalt....

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg ser for meg at photoshop benyttes hyppig også på gravide bilder. Det er litt viktig å huske på. Bildene i magasinene er sjelden de samme bildene som faktisk ble tatt ;-)

Skrevet

Kult med et slikt innlegg! :-)

Synes det er rart igrunn at ikke det er bilder av gravide mager med strekkmerker noe sted! Det som er så vanlig :-)

Selv har jeg en haug, og er heldigvis bare stolt av de! Synes jeg aldri har hatt en finere mage! :-)

Skrevet

Retusjere og redigere er to hyppige ord i fotobransjen tror jeg :)

Husker jeg så på TopModel en gang hvor ei av jentene fikk skikkelig kjeft fordi hu hadde merker etter strikken på sokkene.... Det ble jo SÅ mye jobb for han som skulle redigere bildene etterpå... hehe.. så alle bildene går nok gjennom "kvaltietskontrollen"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...