Gydamamma Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Vi skal ha to vennepar på besøk i kveld og vi skal hygge oss med god mat og drikke etter at barna har lagt seg. Hva ville DU servert? Håper dere kan hjelpe meg litt, er tom for ideer idag...
Love my kidz Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Jeg er en enkel sjel og ville valgt taco eller en god gryterett jeg =) Ellers har jeg også et tips om å lage tacograteng istedet for vanlig taco.Da slipper man alt "sølet" taco bringer med seg, samt alle de forskjellige skålene me tilbehør.
mirredutt Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Må bare tipse om denne bloggen, er så mye snadder her! http://trineblogg.blogspot.com/
Amonym i dag Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Vi skal også ha besøk av venner i kveld, og jeg bestemte meg til slutt å lage lammeskav-gryte med ris og salat. Tenkte litt på å lage potetmos selv, men valgte ris for å spare litt tid:) Gryta er enkel å lage, steker lammeskav, sopp, litt bacon, løk, hvitløk, har det i ei gryte, steker ut panna etter at du har stekt kjøttet, har oppi rømme, vann og det du måtte ønske av krydder:) Nam-nam:)
Gjest mphs Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Helstekt svine indrefilet, ovsstekte poteter m/krydder, peppersaus(eller fløtesaus) og Ratatouille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå