Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Hei! Jeg har ikke våget meg inn på 1. trimester i det hele tatt denne gangen. Etter å ha mistet vår sønn i januar i fjor og deretter en MA i september har denne graviditeten vært mildt sagt skummel. Men nå er jeg altså allerede i uke 13, og vi venter visst en gutt etter hva de sa på UL i går :-) Så nå sniker jeg meg inn og prøver å senke skuldrene litt. Masse lykke til alle sammen!
Heidi <3 Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 så bra at du er kommet inn hit no da=) glad på dine vegne!! og så koselig med gutt da lykke til videre!!
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2009 Takk og takk! Merker at for hver dag som går nå så blir det litt lettere. Og vi får god oppfølging av både leger og jordmor :-) Lykke til du også! Hvor langt er du på vei?
pia å jenta i magen_har født Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Heij..jeg har lest den sterke historien din..felte noen tårer.. men nå er jeg så glad på dine vegne! gratulerer så utrolig mye med den lille gutten i magen! dette var veldig gode nyheter! velkommen hit å lykke til:)
Heidi <3 Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 bra at du får bra oppfølging nå da!! viktig når du har vert igjennom så mye.. jeg er i uke 23.. =) og glede meg masse te å bli mamma.. det er min første=)
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2009 Så spennende, da! Alltid fantastisk med den første. Alt er nytt og spennende :-) Masse masse lykke til!!!!!!
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2009 Tusen takk! Ja, det var en hard omgang, og følelsene har gått veldig opp og ned den siste tiden. Men nå SKAL det bare gå bra. Og så tror jeg nok at det kommer masse god støtte her inne, og det er helt uvurderlig. Når kommer jenta di, da?
pia å jenta i magen_har født Skrevet 24. april 2009 #8 Skrevet 24. april 2009 ja,d kan jeg tenke meg..d må ha vært fryktelig tungt:( ja,nå skal d gå bra! å d tviler jeg ikke på at d gjør:) ja,dette forumet er godt å ha:) du skal bare snakke med meg hvis d er noe:) jeg har termin 2.aug..men siden jeg er liten (ca 160)å tynn så har jeg større sjanse for å få litt tidligere også har min mor fått meg 3uker for tidlig og søsteren min 5uker for tidlig,så har stor sjanse for å få ca 3 uker for tidlig siden det er arvelig fra mor til datter..så jeg må bare vente i spenning og forberede meg at hun kan komme et par uker før å et par uker etter termin:)
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2009 Det er jo (nesten) noe av sjarmen å ikke vite, hehe! Jeg er liten selv, jeg. 154 og tynn, så i forhold til meg er du jo stor :-) Med førstemann gikk jeg 10 dager over tiden, sukk! Med Waldemar var det jo litt annerledes siden han måtte ut i uke 34, men hvis ikke det hadde skjedd så hadde jeg nok gått over tiden med ham også tenker jeg. Blir spennende å se denne gangen i hvert fall. Tiden frem til august går jo fort, da. Tenk, bare litt sommer nå, så har du lillejenta i armene! Fantastisk! Kanskje du skulle gi meg noen råd om hvordan man får jenter ;-)
pia å jenta i magen_har født Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 hehe.. åi..ja,du er litt lavere enn meg da..hvordan var d med fødsel da? fikk du føde vaginalt eller måtte du ha keisersnitt? min mor var på min str da hun fikk meg,å dem målte bekkenet hennes..d gikk bra,men jeg ville ha d målt likevel..men mitt verste mareritt er å måtte ta ks:-s ja,d er noe i d.. når har du termin nå da? ja,den gjør d..kan ikke fatte at jeg har gått fulle 6mnd om 2dager:p men jeg gleder meg masse:D hehe,jeg har nok ingen tips på d da dette ikke var planlagt.. hehe,kanskje d er tipse..å ikke planlegge? ikek vet jeg:p
Gjest Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Velkommen og lykke til videre.Kommer sikkert til å gå )
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 26. april 2009 #13 Skrevet 26. april 2009 Så utrolig bra! Gratulerer masse! Jeg leste også historien din her inne, og da var jeg på 1.trim, utrolig trist. Husker jeg blei trist, og som alltid håper man jo veldig at det snart skal gå bra igjen. Og så bra du er gravid igjen nå (og var det da jeg leste historien din). Forstår godt at du skygget unna 1.trim her inne, mye usikkerhet og mye trist på de sidene der. Men her er det gøy! Nå må du prøve å senke skuldrene og nyte et spirende liv. Jeg er gravid med andremann, har ei jente på 3.5 år fra før, og har nå termin 5.nov. :-) Lykke til, vi ses videre her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå