Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Våres datter sluttet med bleie om dagen i sommer (2 år og 4 mnd). Hon er nå 3 år.

Etter jul har vi prøvd uten om natten, til og fra. Det går noen netter hvis vi vekker henne og går på do 1-3 ggr. Men dette ønsker vi ikke å fortsette med.

Hun sover så dypt at hun ikke våkner av at hun er tissnødig...Har også hørt det er hormonielt det at slutte med bleie om natten. De blir klare når de blir det. Ingen stress fra vår side men hun vill gjerne sove uten...

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår datter sluttet og med bleie i sommer, 2 år og 2 mnd. hun sluttet om natten og etter tre uker uten blee på dagen. men vi tar henne storsett på do før vi legger oss. iallefall om vi vet hun har drukket mye.

hun har hatt perioder der hun har tisset seg ut hver natt. men nå er det vel en mnd siden sist. om hun ikke våkner når hun skal på do merker vi hun blir urolig i søvne. hun sutrer og kaver....da er det bare å bære henne på do...hun tisser i søvne da

Skrevet

Min eldste sluttet med nattbleie en mnd før han ble 4 , mellomste da han var 2,5 år. Minste er kun 9 mnd så han bruker sin fremdeles ;)

Vi har ikke bært våre på do etter de har lagt seg, men passer på at de tisser før de legger seg. HVis man må ta de opp flere ganger til natten så er de ikke klare vil jeg tro.

Skrevet

Min datter slutta med bleie på dagen 2 år og onen dager, hadde bleie på natta da.Men kom løpende kl 04 på natta og skulle tisse,.så da var det bare å ta vekk bleia. da var hun 2år og 2mnd. HUn legger seg rundt 19.så tisser før hun legger seg. vi tar henne aldri på do etter dette,kun vist hun våkner og må på do. Nå nærmer hun seg 3 år, har tissa i senga 2 ganger sia ho slutta og da var ho sjuk.Så veit ikkje om vi bare har vert heldig.Problemet er på dagtid at man glemmer å spørre om hun skal på do før ho skal ut og lignende.Kjipt og ta av alle klær fordi man må tisse 5min etter at man kjem ut:)Eller 10 min på motorveien, litt vansklig å stoppe da.

Uansett lurt å ha tisselaken i senga+ overmadrass. Er jo kjedlig når det først blir uhell.

Trur det bare er å hoppe i det, ikke la henne drikke store mengder drikke 1-2 t rett før hun legger seg.Og ikkje saft,det går rett igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...