Gå til innhold

3D ul på majorstuaklinikken i bergen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har tatt der? har hørt de skal være flinke..men.. hva hvis barnet ligger slik til at man ikke får tatt bilder av ansiktet osv... får man ny gratis time da eller blir det full pris for å prøve igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg var der i februar :)) For en opplevelse altså :)))

Vi var der inne først i ca 45 min, men måtte komme tilbake da babyen skjulte ansiktet litt med armen.

Da vi kom tilbake var vi der inne i 45 min til, og fikk bedre bilder. Men hun som urførte 3-d var enda ikke helt fornøyd, hehe. Vi var fornøyde, vi fikk jo vite kjønn og såg så og si hele ansiktet på vesla, men hun ville ha det enda bedre. Derfor lurte hun på om vi kunne komme tilbake igjen, men vi hadde lyst å komme oss hjemover, er jo et bra stykke kjøring. Men vi var fornøyde iallefall :)))))))))))

Fikk masse bilder, filmsnutter, en fin bag med 2 blader, bleier, våtservietter, toalettveske, :)))

Nå sitter vi ofte og ser på vesla vår i "live", hun lager litt grimaser, gjesper og vinker, hihi. Hun var over 1,1 kg og 32 cm lang :))))) Og hun var såååå sjenert, ville sjule ansiktet nesten hele tiden, hehe :)))

Nei dette var virkelig verdt pengene, spes når vi fikk se vesla i hele 1 1/2 time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...