Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Jeg er andregangsfødende og hadde ikke så mange kynnere på slutten av forrige svangerskap, ikke før den siste uken ihvertfall. I den siste tiden har jeg hatt en del kynnere, og de tre siste kveldene har de vært regelmessige, dvs kommet med 5-10 minutters mellomrom og vart i noen timer. Så har jeg ikke merket noe før neste kveld igjen. De har ikke vært spesielt smertefulle, litt kraftige menstruasjonssmerter kanskej. Det er ennå 4 uker igjen til termin, så jeg tenker at det sikkert bare er kroppen som trener frem til fødselen, helt til jeg snakket med ei på jobb i dag. Hun syntes det var litt spesielt at kynnerne er regelmessige. Er det andre som har opplevd det? Er det vanlig? Ellers så er "alt" klart i forhold til fødsel, sier legen. Magen har sunket ned, hodet er visst mer eller mindre festet også. Men sånn mentalt håper jeg at jeg føder nært opp til termin ).
mamma*** Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Har også hatt det. Da var det litt over fire uker igjen til termin. Nå har jeg mindre enn tre uker igjen... det har gitt seg nå. Jeg hadde det med førstemann og. Fra over fem uker før termin. Til slutt kom hun på "overtid"... fire dager. Jeg tror stort sett ALT er normalt i forhold til kynnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå