Gå til innhold

ang vaskehjelp.....


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange som har det, selv om man bare har 2 små barn?

har litt lyst, men har liksom ikke samvittighet til det, hehe!

 

hva er normal pris?

 

egentlig hadde jeg ønsket at de ryddet så kunne jeg vaske, hehe. for hvis det er skikkelig ryddig her, så er det jo fort gjort å vaske. det er ryddinga som er slitsom.

 

tar de bretting av klær og sånt?

 

er dere hjemme mens de er der, og hva gjør dere isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har hørt tidligere er at dem tar 500 kr. gangen, og da vasker dem. Ikke noe rydding. Ikke hørt at dem bretter tøy. Det må jeg jo uansett brette når jeg tar av tørkestativene. Vanligvis gjør dem dette på dagtid når man er på jobb. Er man hjemme så hører jeg folk drar ut før vaskedamen kommer fordi dem da synes det er litt pinlig og være hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...