Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 ...? syns jo de bør få en liten oppmerksomhet, men samtidig har jeg ikke mye penger igjen etter overstått bryllup (!!) Men noe bør de jo få... kan noe hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Gav min et lite hjerte i kjede som takk for hjelpen og makeup til bryllupet. Tror min forlover var fornøyd!?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Det var ikke dumt! Et smykke! De kan man få ganske rimelige i sølv, og likevel kjempefine. Flere forslag anyone? HI
Tommage♀♂ Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Fikk ingenting jeg. Aldri tenkt over at jeg burde få noe heller. Eller jo, jeg fikk jo ÆREN av å være forlover=) Betyr mye mer enn en materiell ting!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Har selv vært forlover, fikk ingenting (men det er noen år siden, var overhodet ikke vanlig da). Min forlover fikk oppsett av hår + sminke hos frisøren sammen med meg, ikke noe utenom det. Men hun satte stor pris på det da.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Nei, jeg har stussa litt på om det i det hele tatt er vanlig å gi noe til forloveren sin...men har ikke lyst å bli sett på som kjip ved at jeg ikke gir de noe... Så derfor kan det jo passe med en "liten oppmerksomhet". HI
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #7 Skrevet 24. april 2009 Hvorfor skal man gi/få gave for alt? Er så lei dette gavehysteriet! Synes make up/hår er evig nok, og som noen har nevnt over her så er det faktisk en ære for forloveren å få være nettopp det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå